Friday, August 24, 2012

PEMBUKA BICARA

Assalamualaikum...Salam Sejahtera...


Bertarikh 24 Ogos 2012 bersamaan 6 Syawal 1433...Bermulalah penerokaan baru saya ke alam Blog...Agak terlewat juga kiranya bagi saya yang hampir menjangkau ke usia 31 pada Oktober mendatang...namun bagi sesuatu penyedutan ilmu yang berguna...tiada sempadan waktu dan masa untuk kita tarafkan...kerana tuntutan memepelajari sesuatu yang berguna di amanahkan kepada KITA hingga hinggalah ke nafas terakhir...


Jadi bagi entri permulaan ini wajarlah saya memohon kemaafan seandainya terdapat kekurangan dalam penyediaan blog saya...dikesempatan ini juga belum terlewat kiranya saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin..Sampai kita berjumpa lagi di entri seterusnya..
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment